Wie zijn wij?

De gezichten achter MediaRunners

De initiatiefnemers achter MediaRunners zijn Claudia van Bree en Lonneke Ruesink. Met ruim tien jaar ervaring in de uitgeverijwereld – Reed Business Information en Eisma Media Groep, Doetinchem – hebben we de transitie doorgemaakt van het traditionele uitgeefvak naar het multimedialandschap waarin we nu leven. Van enkel printuitgaven en een strikte scheiding tussen redactie en sales, naar online initiatieven en vervagende scheidslijnen met commercie. Door onze journalistieke basis blijft voor ons de wens van de lezer áltijd centraal staan. Met dit uitgangspunt helpen we jou als opdrachtgever werkelijk contact te maken met je lezers.

De naam MediaRunners

De naam MediaRunners dekt voor ons perfect de lading. We ‘runnen’ allereerst natuurlijk media voor onze opdrachtgevers, maar het gaat verder dan dat. Wij zijn letterlijk runners; hardlopers. In de gesprekken tijdens en vooral na het hardlopen ontdekten we onze gezamenlijke voorliefde voor kwaliteit, mooie vormgeving en nieuwe initiatieven. Daarin bleken we elkaar perfect aan te vullen. Een ideale combinatie voor een eigen bedrijf waarin we onze passie voor tekst en beeld kunnen combineren met de nieuwste ontwikkelingen op uitgeversgebied.

Inspiratie
100%
Energie
100%
Kennis
100%
Ervaring
100%
Passie
100%
  • Claudia van Bree
    Claudia van Bree (Eind)redacteur, support, magazinemaker

Ing. Claudia van Bree

In tekst en (bewegend) beeld een wereld creëren waarin je anderen mee kunt nemen. Dat is wat ik graag doe. Als tolk fungeren in het afwisselende en creatieve proces naar een online magazine waarin jij jouw verhaal vertelt op een wijze die de lezer echt boeit. Met mijn kennis, ervaring en creativiteit als online magazinemaker, (eind)redacteur en coördinator vind ik het fantastisch om opdrachtgevers te helpen met de ontwikkeling van een uniek en innovatief magazine dat niet alleen naadloos aansluit bij de visie van de opdrachtgever, maar tegelijkertijd ook een goed gevoel oproept bij de lezer en betrokkenheid creëert.

In ‘t kort

VINDT: positiviteit de basis voor succes KRIJGT: de beste ideeën tijdens het hardlopen VALT: als een blok voor nieuwe gadgets LEEST: de hele dag door HEEFT: te weinig uren in een dag ZOEKT: altijd naar een passende oplossing
  • Lonneke Ruesink
    Lonneke Ruesink (Eind)redacteur, fotograaf, magazinemaker

Lonneke Ruesink

Sprankelende verhalen brengen met dynamische en interactieve content. Dat doe ik het liefst. Spelen met tekst en vooral beeld, vandaar dat ik voor de studies journalistiek en fotografie koos. Van idee, naar tekst, naar beeld, naar vormgeving tot resultaat. Op ‘t werk komen deze elementen steeds weer terug. Van uitvoering tot aan coördinatie, heerlijk afwisselend. Waarbij ik mijn passie voor kwalitatief, mooie producten met veel plezier en enthousiasme met iedereen wil delen.

In ‘t kort

DENKT: in vormen en kleuren IS: enthousiast, creatief en to-the-point VINDT: stilstand achteruitgang WORDT: blij van mooie magazines en gadgets ZIT: nooit stil HOUDT: van dromen, durven en vooral doen!